Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των πελατών μας.
Παρακάτω περιγράφεται η πολιτική επιστροφών μας, η οποία αφορά αποκλειστικά ελαττωματικά ή λανθασμένα προϊόντα που αποστέλλονται από εμάς.

 

Προϋποθέσεις Επιστροφής
  • Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο σε περιπτώσεις αποστολής ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας.
  • Το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης). Σε διαφορετική περίπτωση, ο έλεγχος του προϊόντος θα αναστέλλεται έως την παραλαβή του παραστατικού.
Διαδικασία Επιστροφής και Αντικατάστασης
  • Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής.
  • Η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται με δική μας χρέωση.
Χρονοδιάγραμμα και Διαθεσιμότητα
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος και τον έλεγχο της κατάστασής του, η αντικατάσταση ολοκληρώνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών, υπό την προϋπόθεση διαθεσιμότητας του συγκεκριμένου προϊόντος.
  • Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος και εφόσον ο χρόνος παράδοσης υπερβαίνει τις 10 ημερολογιακές ημέρες, κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη, γίνεται επιστροφή των χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Η ομάδα μας είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή βοήθεια. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε την άριστη εξυπηρέτησή σας σε κάθε στάδιο της συνεργασίας μας.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο +30 6938083298, είτε μέσω e-mail στο info@sarkatzis.gr